Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

luni, 7 decembrie 2009

Haaaa...pleasca


Draga blogule vreau sa-ti spun ceva de o sa razi de mori.!!! Cand era ziua lui Rares Panait adica de Halloween a facut o fiesta super tare!!A primit o gramada de lucruri iar de la mine un ceas cu FCB.cred ca ia placut.Eu si cu Iza am placat la colindat si la-m lasat pe Adi acasa.Am facut o multime de bomboane iar cand ne-am intors Adi ne astapta la usa plangand ca nu la-m luat si pe el cu noi...Rares era cu baiatul lui pleasca Elvis cel urar si cu Gabi!!!Dupa ce na-am intors de la colindat m´ho vaig pasar pipa am ras de pleasca cu mami ,tati a dansat cu mamaia nustiu caree si la mangit pe rares cu tort...hahahah.Apoi am mancat si la-m vazut pe Ion Bitza ca a facut o poza cu Feli Bitza si Ion a esit cu fata stramba:)

3 comentarii: