Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

miercuri, 31 martie 2010

I love animals!! XDDD




Draga blogule iubesc animalele.Sunt asa de dragute si scumpe pe lumea intreaga mai ales tigri, catei,pumele...Imi plac la nebunie.As vre sa am si eu un catel din tot sufletul aici in Spania dar e o responsabilitate prea mare ca sa am eu grija de ae aici.Aceste micute vetati sun apreciate de toata lumea si mai ales de la protectia animalelor.Ceor cale le plac animalele sa intre pe lloly_laura@ymail.com sa sa imi scrie cat de mult ii plac.In primul rand sa apreciem animalele care produc alimente ca exemplu:vaca,oaia,capra...si apoi celelalte pe care treuie sa la respectam ca si cum ar fi oameni.a speram si sa le ajutam pe aceste micute animale cat putem noi mai bine!!

Un comentariu: