Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

duminică, 11 aprilie 2010

A trecut si asta!


Duminica trecuta a fost Pastele cunoscut si ca Invierea lui Isus Hristos.Mi-a placut la nebunie si ma-m distrat pe cinste.Dar nu chiciti unde am fost!? La munte,cu niste prieteni de a lui tati de serviciu!Acolo era si o fetita pe nume Teodora.Avea 5 ani.A fost sai Dan si Clacson cu nevastasa,parinti lui si fratele lui speriatul.Din pacate Stefan nu a venit ca nu stiu de ce.In fine am stat putin pana am fcut gratar ca erau toate ocupate si mai incolo peste 15min ma-am intalnit cu Espe o colega de scoala care nu este spaniolaica si argentinianca.Am mancat pui fript si carne de porc.Hmmmm ce bun.Am stat o gramada si ne-am jucat cu mingia.Mai incolo bunicul lui Teodora ne-a dus intro exloatare prin munti si am gasit urme la locul faptului:urme de mistreti!Ce misto,cel mai tare Paste!

Un comentariu: