Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

De Craciun,Revelion...!

Da stiu ce asteptati sa va spun cum am petrecut Craciunul si Revelionul anul trecut!Ei bine o sa va spun:Deci a venit Diana si cu o zi inainte de Craciun am plecat in Andorra.Am ajuns cu bine acolo si ne-am cazat la un hotel de 4 stele.Nu am stat mult la hotel ca am si plecat in capitala(Andorra la Vella)Am fost cu telecabina la 2000 de metri inaltime si eu eram in ghete si mi-a intrat zapada in ele de aia nu am stat prea mult.A doua zi cad ne-am sculat am fost la Caldea si ne-am balacit cam vre-o 3 ore.Apoi ne-am intors si de revelion a venit alde Irina la noi si ne-am distrat o gramada am agitat sampania si a sarit dopul cat colo asa ca ne-am culcat pe la 7 de dimineata si am petrecut cu spor.In fine Diana a plecat si eu am ramas singura acuma si Irina pleaca si eu pot sa ascult ori ce poveste ca imi este oferita de cei dragi!!!BIG KISSIS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu