Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

vineri, 1 ianuarie 2010

Mama ce revelioooon!!!


Draga blogule am avut un revelion super tare.Sa incep sa ve povestesc:Pe la 22:30 am plecat la Alina pntru ca nea chemat sa facem revelionul impreuna.and am ajuns am vazut ca mai era si pleasca si trebuia sa mai vina Adrian si Ion.Pana la urma a venit si alde Ion si and am vazut mai bine nu veneau,pentru ca copii lui care poarta numele de Bitza ma-u capiat si au urlat zici ca erau nebuni!Pana la urma au venit toti si sau pus de dans cu nevestele.Iar noi copii ne-am dus in camera si ne-am aburit putin.In fine pe orma bitza ala mic sa dus sa bea suc si cand il vede pe Ion in rochia lui Alina , un polonic intre picioare,un fular pe cap si un trandafir in mana!Hahaha:):) Cel mai haios spectacol.In sfarsit am dansat si eu , ma-m distrt si eu si am ras si eu in timp ce bitza aia mica plangea ca bitza aia mare nu a lasato sa danseze i aia cu noi.Pna la urma a fot super tare si am pleat pe la 4:30.

Un comentariu: