Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

miercuri, 31 martie 2010

Mai sunt 3 luni!


Draga blogule mai sunt 3 luni si plec in vacanta.Dar chiceste unde!? In Romania la tara!Abea astept sa imi vad bunici si prieteni.Ma voi juca coninu si o sa ma distrez la garla cu Alex.Sper sa vina si Andra ca e de treaba.in fine voi merge cu avionul si imi place mult.De data asta ma voi duce singura,ma rog,cu insotitor...Abea astept sa ii vad aproape pe toti pentru ca sunt uni care ii plac de mine si vreau sa ii evit.ma rog cand ma voi intoarce iapoi sunt sigura ca va fi greu ca intodeauna dar voi invinge aceste faze .Ma voi intoarce cu masina cu alde mami si eu nu prea vreu ca este foarte greu ca doar sunt 3 zile si 2 nopti pana sa ajungi.In fine eu sunt bucuroasa ca voi merge "acasaaaaa"

Un comentariu:

  1. Tu de-abia astepti sa ajungi in tara si eu de-abia astept sa plec in Spania?!

    OMG! Nu ai nimic de vazut aici!

    RăspundețiȘtergere