Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

duminică, 11 aprilie 2010

Pe 19 oare?


Draga blogule cred ca pe 19 iunie ma duc acasa la tara la Coconi.Abea astept.O sa majoc din plin,o sa ma duc la garla si o sa sarbatorim intruna :) Cu Alexandra vom face ziua mea si a ei,vom merge la Manstirea sa ii vad scoala,vom merge la terasa si ne vom juca mereu.Ce mai am ras de 2 veri si creed ca a 3 va si mai distractiva.Abea astept sa vina si Andra de la Brasov...am auzit ca vine cu prietenul ei si ca nu sta mult :( In fine o sa mai ma cert cu titirez si cu cei ceilalti daca face cea nu trebuie.O sa maduc si a Calarasi la Diana daca nu vine ea si o sa ne disatram.O sa dorm si la Alexandra si o sa stam in parc pana pe la 1 noaptea.E clar ca doresc la nebunie in Romania!Sa ghiti ce am facvut! Am notat pe calendar pana pe 19 si mi sunt 9 sptamani!Pupici dulci.

2 comentarii: