Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

duminică, 6 iunie 2010

Ce mai zi! pf:..



Draga blogule astazi este duminica si vroiam sa merg la plaja dar segul lui tata ma inpiedica si nu numai asta dar la noi mai a si plouat de dimineata.Pfff!!!As fi vrut sa merg la mare in Salou sa ma dau cu salteaua si sa imi pun crema de soare pe corp.Dar nu se poate.Este super naspa...In fine pan la orma o sa mananc un Chupachups. Nu prea mai stiu ce sa mai spun
: Imi pare rau... :((
Inca un lucru am gasit ceva interesat si o sa o pun ca sa o vedeti si voi! Muak!!

3 comentarii:

  1. Daca tu esti suparata ca esti la 5 minute distanta de plaja,eu ce sa mai spun ca sunt aici si nu mai plec nicaieri in vara asta?:(

    RăspundețiȘtergere
  2. da dar ti place imaginea mea cu chupa-chupsurile alea doua ??????????????????? xd

    RăspundețiȘtergere