Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

duminică, 10 octombrie 2010

Joaca

Draga blogule sa vezi cat mam jucat aseara.Am fost la Iulica ca ra ziua lui si era o gramada de lume:alde Adrian,alde Stefanof os doamne ce caraghioasa este Dana.Au mai venit si alde pleasca cu copilul si eram acolo o gramada de lume.Mama cand a vazut Irina ce este acolo cred ca a spus noi nu o sa facem asa ca iauite ce galagie fac.In fine la inceput ma plictisisem sí nu imi placea mancarea dar pe orma ma-m jucat si ma-m distrat laa cinste.Cand a adus carnea pe masa am spus:-Cred ca este delicioasa! :)Iar apoi au plecat alde Irina,au fost primi.Pe orma a plecat alde Rares in parc.Eu am iesit pe balcon sa ma uit la ei iar cand sa ma duc sa beau si eu apa am plecat.Alde pleasca au mai ramas.Ce sa le fac eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu