Multumesc ca cititi postarile male!!!

Multumesc mult ca vizualizati postarile mele.Stiu ca nu sunt prea reusite dar la 11 in Spania am cam uitat sa scriu in romana.

sâmbătă, 9 octombrie 2010

stiati de IMVU si programele de televizor?

Da chiar asa stiati  de IMVU? Este un joc virtual de chat care poti sa faci multe lucruri super misto si iti dau bani infiecare zi si cel mai bine este ca piti sa vorbesti cu lume din alte tari.Asa mai este si stardoll un joc individual care poti sa iti crezi casa ta propie.Langa el mai este Lady Popular dar este umpic uratel si sa nu uitam de Habbo si Bongbang Chat y Play aste doua sunt super misto.Eu am cont pe toate astea dar sa bnu uitam de adevaratele care sunt pentru chatear:Mssenger , Facebook , Msn astea da de vorbit.Si daca tot am scris si de programe de televizor sa vorbesc de astea.Televizor ete bun daar si nasol pentru ca nu trebuie sa ne benoclam ochi in el.Dar daca ne uitam aflam de ce sa ne feri si dece trebuie sa nu ne ferim...Am ramas fara idei.Sorry

Un comentariu:

  1. Sincer ma bucur. Lumea Virtual;a e un mod de a o cunoaste pe cea Reala. Mai multe despre IMVU :http://cablan3d.blogspot.com/ Sper sa ne "vedem" in Chat>

    RăspundețiȘtergere